نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

عکسهای جدید

1394/8/12 10:23
نویسنده : مامان نیلوفر
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

اول چندتا عکس از تولدت میذارم که خیلی با تاخیر برات گرفتیم اون هم اینقدر

رفتی و اومدی گفتی تولدم مبارک تا آخرش برات یه تولد سه نفره گرفتیم

(اینجا دو روزی بود که موهات را دوباره کوتاه کرده بودم)

با هم رفتیم مراسم شیرخوارگان برات لباس خریدم ولی نذاشتی

بهت بپوشم فقط بلوزش را پوشیدی با کلی التماس که بهت کردم

این هم دوتا عکس از یکسالگیت وقتی برده بودمت آتلیه برات کیک گرفتم بعد

که اومدیم خونه نشستی سر کیک به خوردن

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ترنم
13 آبان 94 8:14
سلام نیلو جان تولدت مبارک عزیزم عزاداریت هم قبول باشه موهاتم که کوتاه کردی مبارکت باشه
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیزم
مامان زهرا
13 آبان 94 9:39
سلام عزیزم خوبی ؟ چ دیر اومدی اپ کردی زودتتر منتظر پست جدید بودم خب خدا رو شکر ک حالتون خوبه . عزیزم چ ناز کیک 1سالگی و خوردی نوش جوونت
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام گلم ممنون نمیدونم چرا اینقدر تنبل شدم همتم نمیشه لپ تاب روشن کنم یکم هم تقصیر نیلوفره چون تا روشن میکنم میاد و نمیذاره کاری انجام بدم آخرش هم با هم دعوامون میشه منم یکم بیخیال شد و همچنین امان از این فضای مجازی که فرصتها را ازمون گرفته
مامان آنیسا
14 آبان 94 15:01
کیک خوردنت تو حلقم نیلوفر جون چه عکسای خوشکلی چه ناز شدی عروسک
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محیا جونی
18 آبان 94 16:48
ماشالا ماشالا بزرگ شدیا خوشگلم...تولدتم مبارکه...ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزم.... ]
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون گلم
مامان ندا
20 آبان 94 0:24
آخی جونم...تولده سه نفره هم قشنگه اونم تولد یه فرشته ی نازی مثل نیلوفر صاینا هم مثل نیلوفر اصلا نذاشت لباسای شیرخوارگان رو تنش کنم فقط باهزاربار التماس روپوششو گذاشت.. یه عالمه بوووووووووس واسه نیلوفر جون
مامان نیلوفر
پاسخ
آره خاله جون سه نفره هم برای خودش یه لطفی داره امسال قصد نداشتم براش تولد بگیرم ولی یکسره میگفت تولد تولد آخر مجبور شدیم یه تولد کوچولو براش بگیریم شما هم صاینا جونو ببوسید
مامانه شایلین
29 آبان 94 21:51
واااااااااای عزیزم چه دخمری داریم ما
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون گلم
مامان ریحانه
4 آذر 94 11:03
چه تولد قشنگی چه عکسای قشنگی گرفته عروسک خانوم ناز نازی وای خدای من چه روسری بهت میاد خانوم خوشگله بوس واسه نیلوفر خانوم ملوس
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون ریحانه جونچشماتون خوشگل میبینه
خاله مهديه
12 آذر 94 8:50
سلام به دوست جونیای گل خودم ..فداتووون ماچ موچ ببخشید دیر ب دیر بهتون سر میزنم آخه وبلاگ خودمم تازه آپ کردم خب اول بزار تبریک بگم تولد نیلوفرجون رو به به چه کیک خوشگلی ...تولد سه نفرم یه صفایی برای خودش داره ها...انشااله همیشه به جشن و شادی و خوشی ماشااله چه دخملی شده برای خودش چه ژستایی هم گرفته تو عکساش ببین ببین خدا انشااله برا هم نگهتون داره دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشیم ... ایام به کامتون
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون فاطیما جونو ببوس