نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

فرم توانایی سنجی برای یکسالگی(A.S.Q)

1393/7/7 15:35
نویسنده : مامان نیلوفر
504 بازدید
اشتراک گذاری

گل من سلام

امروز داشتم توی عکسای گوشیم می چرخیدم دیدم

از فرمهایی که درمانگاه داده بود تا پر کنم هم عکس گرفتم

تصمیم گرفتم برات بذارمشون تا بعد ببینی تا یکسالگی توانایی

انجام چه کارهایی را داشتی 

توی قسمت اول امتیاز کامل آوردی ولی برای قسمت دوم 30 امتیاز

بیشتر نیاوردی که گفتند اگر تا یک ماهه دیگه نتونی انجام بدی باید

ببریمت دکترمتفکر غمگین

اینجا هم امتیازت کامل بود به جز مورد آخر اون هم چون من قبلا مداد و

خودکار دستت نمیدادم(تو دهنت میکردی) گزینه گاهی را برات زدم

اینجا هم به جز مورد عروسک بغل کردن بقیه کامل بود به جای عروسک

ترجیح میدی با ماشین ،تلفن،ارگ و اینجور وسایل بازی کنی البته جدیداً

گاهی با عروسک حمامت بازی میکنی ولی بغل کردن در کار نیستخندونک

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانِ بهار
9 مهر 93 9:59
منم واسه بهار ازینا پر کردم
مامان نیلوفر
پاسخ
دخملی من که توی حرکات درشت امتیاز کامل نیاورد البته بیشتر به خاطر ترسشه و اینکه خیلی متکی به ما است وگرنه زودتر راه هم می افتاد
مامانِ بهار
12 مهر 93 15:49
عیدتون مبارکککککککککککککک
مامان نیلوفر
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم
ترنم
15 مهر 93 8:31
افرین به نیلو جون
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون خاله گلی