نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

ما برگشتیم، کوتاهی مو، شب یلدا و...

1393/10/1 17:35
نویسنده : مامان نیلوفر
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

نوزده آذر بود دقیقاً روز بعد از اینکه پست قبلی را برات گذاشتم

همینطوری نشسته بودم که تصمیم گرفتم با یه سرچ تو گوگل

ببینم میتونم کاری برای درست شدن لپ تاپم بکنم به همین خاطر

با گوشیم رفتم تو گوگل و چند تا راهکار پیدا کردم تصمیم گرفتم امتحان

کنم ببینم چی میشه یا درست میشد یا کلاً خراب میشد وقتی

لپ تاپ را روشن کردم در کمال تعجب دیدم درست شده اینقدر خوشحال

شدم که حد نداره و در نهایت نفهمیدم چه اتفاقی افتاد که این مدت کار

نمیکرد و خود بخود درست شد

و اما حالا میریم سراغ وقایع این مدت

3 آذر بابا قاسم رفت تهران و مامان بزرگ تنها بود ما هم رفتیم خونه آنها و

روز بعد 4 آذر من میخواستم گل خانومم را ببرم حمام به همین خاطر اول

خودم رفتم و وقتی در را باز کردم که تو را ببرم با یه صحنه روبرو شدم که

چند دقیقه ای همینطوری مات مونده بودم سوالمامان بزرگ موهات را کوتاه کرده

بود و من مونده بودم چطوری گذاشتی که مامان موهات را کوتاه کنه و گریه

نکرده بودی ودیدم تازه شونه ات را هم برداشتی و موهات را شونه میکنی و

ذوق هم میکنی بالاخره مامان بزرگ کاری را که من میخواستم

چند وقت بود انجام بدم ، انجام داد البته من میخواستم ببرمت آرایشگاه

دوشنبه 17 آذر بابا قاسم رفت کربلا . و از شنبه شب رفت تهران مامان بزرگ

هم روز بعدش رفت اصفهان تا روز چهارشنبه ، خاله الهام پنجشنبه شب اومد

تا عصر شنبه که اربعین بود به جز این دوشب که خاله الهام پیش مامان بزرگ

بود تا اومدن بابا قاسم ما خونه آنها بودیم بابا قاسم روز چهارشنبه 26 آذر اومد

دلیل اینکه این مدت به سراغ وبت نیومده بودم هم همین بود اینترنت خونه بابا

قاسم قطع بود

از روزی هم که بابا قاسم اومد سرما خوردی و هنوز هم خوب نشدی دو شب اول

اینقدر تو خواب سرفه میکردی که بیدار میشدی قربونت برم ولی الان بهتر شدی

ولی هنوز خوب نشدی

19 آذر هم برای مراقبت بردمت مرکز بهداشت

وزنت 11:200       قد:    77       و دور سرت:47/5

برای دیدن عکسها بفرمایید ادامه مطلب

همون روزی که موهات را کوتاه کرده بودیم

این کلاه را داده بودم زهرا خانم دوست مامان بزرگ برات ببافند اما

وقتی سرت گذاشتم زیاد دوستش نداشتم به همین خاطر برگردوندم

و گفتم یه مدل دیگه برات ببافه

دیشب شب یلدا بود برای دیشب کلی برنامه ریزی کرده بودم که همه اش

بهم خوردبابا قاسم و مامان بزرگ میخواستند برن اصفهان ولی بعد پشیمون

شدند ما هم تصمیم گرفتیم بریم خونه آنها برای ظهر مامان بزرگ و دایی

مهدی که تنها بود(زندایی و پانیذ رفتندمشهد)آمدند خونه ما و تا غروب هم

بودند و برای شب نموندند دیگه ما هم نرفتیم خونه اشان و این اولین یلدایی

بود که ما خونه خودمان بودیم

تو وقتی هندوانه را دیدی اصلا نمیفهمیدی چکار کنی آخه عاشق هندوانه ای

تقریبا نصفش را تو خوردی با یه دست هندوانه میخوردی با یه دست شکوفه

و مامان نتونستم ازت درست عکس بگیرم

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ریحانه
2 دی 93 16:26
سلام عزیزم با کوله باری از خاطرات نیلوفر جون اومدی خدا رو شکر که مشکل لپ تاپت حل شد و ما می تونیم زود به زود از حوالات نیلوفر خانوم مطلع بشیم قربون نیلوفر جون بره خاله با اون موهای کوتاهش خیلی ناز شده
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام ممنون عزیزم لطف دارید مرسی خاله جون فداتون بشم نازنین جونو ببوسید
نوشين
4 دی 93 11:18
خوشگله خاله، الهي هميشه سلامت و شاد باشي،
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون خاله جونم فداتون بشم
مامان هانا و آریا
5 دی 93 2:48
خداروشکر لب تاپ درست شده دوستم مبارک باشه نیلوفر جون موهات و کوتاه کردی خاله عزیز دلم امیدوارم که خوب خوب شده باشی، کوچولوهای منم سرماخوردن خیلی سخته آدم دلش کباب میشه وقتی سرفه میکنن فدات بشم که با اون مقعنه نماز میخونی سلام ممنون دوست خوبم ممنون خدارو شکر بهتره انشاالله هاناجون و آریاجون هم خوب باشنداز طرف من ببوسشون
مامان راحله
5 دی 93 16:42
خدا نکنه عسلم مریض بشه
مامان نیلوفر
پاسخ
قربونتون بشم عزیزم پاییز و زمستون که میشه اول خونه نشینیه ولی بازهم فایده ای نداره
مامان حديث
7 دی 93 0:34
سلامت باشي عزيزم خيلي شيطوني ها به لب تاپ ماماني هم رحم نكردي
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم هرچی که جلوی دستشون باشه در امان نیست
مامان لیلی
7 دی 93 11:33
سلام عزیزم.... شب یلداو موهای کوتاه نازت مبارک زیارت بابا بزرگت هم قبول الهی که زودتر خوب بشی عزیزم. خیلی سخته مریضی بچه به خدا
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون گلم قبول حق ممنون عزیزم واقعا خیلی سخته من که وقتی نیلوفر مریضه خودمم هم احساس میکنم حالم خوب نیست
مامان راحله
7 دی 93 19:32
_____________¶¶¶__________¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶ _____________¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶ _________________________¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶ __________________________¶¶¶___________¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶ _____¶¶¶ ____¶¶¶¶¶_________________¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶____¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶_¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ ________________¶__¶¶__________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ _______________¶___¶¶¶__________¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶____¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶ ______________¶____¶¶¶¶¶_____¶____¶¶¶¶ ___¶¶¶_______¶_____¶¶¶¶¶¶___¶¶¶____¶¶____¶¶¶ __¶¶¶¶¶______¶_____¶¶¶¶¶¶___¶_¶_____¶___¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶_____¶_______¶¶¶¶¶___¶¶¶_____¶__¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶_____¶________¶¶¶____________¶__¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶______¶_______________________¶__¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶___¶¶__________________¶___¶¶¶¶¶ ____________¶_____¶¶________________¶____¶¶¶ ____________¶_______¶¶¶¶¶¶__________¶ _____________¶_____________________¶ _____________¶_____________________¶ _________¶¶___¶___________________¶___¶¶ ______¶¶¶__¶__¶___________________¶__¶__¶¶¶ _____¶_____¶___¶_________________¶___¶_____¶ _____¶______¶___¶_______________¶___¶______¶ _____¶_______¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶_¶¶_______¶ ______¶________¶___¶¶_______¶¶¶_¶¶________¶ _______¶_______¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶__¶_¶________¶ ________¶______¶____¶________¶¶_¶_______¶ _________¶¶____¶_____¶¶_____¶__¶¶_____¶¶ ___________¶____¶______¶¶¶¶¶¶___¶____¶ ____________¶____¶__________¶___¶¶__¶ ___________¶______¶¶________¶___¶_¶__¶____¶¶¶ __¶¶¶______¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶__¶_¶___¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶____¶_________________¶¶¶¶¶___¶_¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶___¶_________________¶________¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶___¶_________________¶________¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶___¶_________________¶_______¶_¶ _¶¶¶¶¶____¶_________________¶______¶__¶ __¶¶¶_____¶_________________¶_____¶¶__¶ __________¶______¶¶¶________¶_____¶___¶ ___________¶____¶¶¶¶¶_______¶_____¶___¶ ___________¶____¶¶¶¶¶_______¶_____¶__¶ ____________¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶___¶ ____________¶____¶¶¶________________¶ _____________¶_____________________¶ ______________¶___________________¶ _______________¶_________________¶ ________________¶¶_____________¶¶ __________________¶¶¶_______¶¶¶ _____________________¶¶¶¶¶¶¶
ترنم
8 دی 93 10:48
برا لب تابت تبریک میگم ایشاله دیگه خراب نشه مبارکه موشهاشو کوتاه کرده خوردنی شده ایشاله دیگه مریض نشه
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام انشاالله اگه این اتفاق دوباره بیافته دپرس دپرس مشم ممنون گلم انشاالله هیچ بچه ای مریض نشه
خاله مهدیه
10 دی 93 20:04
سلام عزیز خوشحالم که دوباره برگشتی نیلوفرجونم که شکل پسرا شده فداش بشم ههههه ناز بشی الهی مبارکش باشه مدل موهاش بهش میاد ...راستی چشمت هم روشن به خاطر برگشت بابا از سفر کربلا منتظر پستهای جدید هستم .بووووس
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام ممنون عزیزم دلتون روشنچشم شما هم روشن برای برگشت بابایی فاطیما جون
مامانیش و سیدمحمد
12 دی 93 21:25
سلام سیدمحمدتوی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم کد عکسش 114.115 را به شماره 1000891010پیامک کنید.
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام چشم مامانی حتما انشاالله که موفق باشید
✓ مامان زهراღ
13 دی 93 12:00
خدا رو شکر که لب تاپ درست شد...برا من یه بار این اتفاق افتاد..ما که فک کردیم سوخته و کلی دپرس بودیم..که یهویی خودش خوب شد...از بس ذوق کرده بودیم اشک توی چشام جمع شده بود
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم دقیقا من هم همین حس را داشتم
✓ مامان زهراღ
13 دی 93 12:01
الهییییی..این نیلوفر خانوم با مقنعه چه ناز میشه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ماریا
13 دی 93 12:19
سلام دوست خوبم. آیشین کوچولو تو جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کرده . می خواستم ازتون خواهش کنم بهش رای بدید . با لطفتون مثل همیشه باعث افتخار دخترم بشید. خیلی ممنون. با ارسال کد 70 به 1000891010
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم
مامان راحله
14 دی 93 18:23
_________________11111 ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11 _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶1___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶__________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶1______________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶__________111_____________________¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___________¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶___¶¶¶¶1_____________1¶¶¶¶¶1______1¶¶¶¶¶¶¶ _¶1_¶¶¶¶__1¶¶¶¶¶¶_____11111¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1__¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶____1¶¶¶¶¶1___¶¶1¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶11¶______¶1¶¶_____¶1¶1_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶__¶1_______¶1_____¶1_______¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶1 ___¶__¶¶1___11¶¶¶1___¶¶¶1______¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶ __1¶____¶¶_________1________1¶1___¶___¶¶¶¶1 __1¶______1____1¶¶¶¶¶¶¶1__________¶1__¶¶¶¶¶ __1¶_______¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶______¶1_¶¶___¶¶ ___¶______________111_____________¶1¶¶_____1¶ ___¶1_____________________________¶1¶_______¶ ___¶¶____________________________¶¶_¶¶______¶ ____¶1___________________________¶___¶¶¶11¶¶_ _____¶1_________________________¶¶_____11____ ______¶¶_______________________¶¶____________ _______¶¶_____________________¶¶_____________ ________1¶¶_________________1¶_______________ __________¶¶1_____________1¶¶________________ ____________¶¶¶________1¶¶¶__________________ ______________1¶¶111¶¶¶1_____________________
مامان دیانا
16 دی 93 8:27
سلام عزیزم.کوتاهی موهای این دخملیها واسه خودش پروژه ای بس عظیمه.من خلاصه تونستم تو خواب دیانارو غافل گیر کنم و یه ذره موهاشو مرتب کنم.یه توصیه این که تو غذاهای گلی جون حتما ماش جوونه زده بریز و شربت سولفات روی هم حتما بده واسه تقویت سیستم ایمنی کوچولوها خوبه.انشالله همیشه همه فرشته های کوچولو صحیح و سلامت باشن
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از توصیه ای که کردیسولفات روی را که گفتید یادم اومد سال گذشته دکترش بهش داد و گفت تمامش را بهش بده ولی من دوره بیماریش که تموم شد دیگه بهش ندادم
مامان سمانه
17 دی 93 23:17
سلام دوست خوبم ؛ خداروشکر که لب تابتون درست شد چه عکسای خوشگلی هم گذاشتین یلداتون هم مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم این روز به خوشی بگذرونین ببوس دختر خوشگل رو
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام گلم ممنون لطف دارید