نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

این روزهای نیلوفر

1393/11/4 14:17
نویسنده : مامان نیلوفر
485 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سلام

خانم خوشگل من این روزها واقعا شیطون و بلا شدی به مامانی فرصت هیچ کاری

نمیدی مامانی باید منتظر بشینم ببینم شما کی میخوابی تا بتونم کارهامو بکنم

یه وقتایی تصمیم میگیرم مشارکتی کارکنیم ولی خیلی زود پشیمون میشم مثلا

میخواهیم میز عسلی ها را دستمال بکشیم به تو هم دستمال میدم همونجایی که من

تمیز میکنم دستمال میکشی و بقیه قسمتها را با دستای کوچولوت تمیز میکنیبدبو

یا میخواهیم کشوی لباسها را مرتب کنیم پشت سر من لباسها را بیرون میریزی

بعد هم میخوای یکی یکی همه را بپوشی حالا مال خودت باشه مال من باشه یا بابات

فرقی نمیکنه

حالا را که هرچی بهت میگیم گوش میدی تقریبا همه چی را میشناسی شاید خودت

اسمشون را نتونی بگی ولی میدونی چیه مثلا وقتی میگی برو کنترل ،دستمال کاغذی

یا جارو بیار بدو بدو میری میاری البته اگه جایش را بدونی و عوض نکرده باشیمتشویقبوس

دیگه به مامان اجازه نمیدی با تلفن حرف بزنم تا شروع میکنم حرف زدن میایی گوشی

را میگیری و خودت میخوای حرف بزنی گاهی به زبان خودت کلی حرف میزنی و گاهی

هم فقط الو سلام را شاید ده بار تکرار میکنی ولی گوشی به من هم نمیدی تا جایی

که یه وقتایی بدون اینکه حرف زده باشیم تلفن را قطع میکنیم

25 دی ماه بود که دیدم دو تا دندون نیش بالاییت هم در اومدند خدارو شکر برای این

دوتا دندونت اذیت نشدی قبلش نه تب کردی نه آب دهانت میرفت

مسواک زدن را هم دوست داری و یکسره میگی مسواک بده

مامانی اجازه اومدن سر لپ تاپ هم بهم نمیدی تا روشن میکنم میایی سرت را میذاری

روی کیبورد یا  کلید خاموش را میزنی و نمیگذاری هیچ کاری کنم و مامانی مجبور میشم

خاموش کنم این کارت باعث میشه دیگه نتونم مطالب را برات بروز بذارم وخیلی از

کارهات فراموشم میشه که بنویسم باید یه فکری براش کرد

عکسها یادمون نره پس بریم ادامه مطلب

                  

دخترم شال مامانش را آورده سرش کرده تا بریم ددر

دختر گلم درحال نماز خوندن

عسل خانم داره میز تی وی مامان بزرگش را تمیز میکنه و یه جای جدید پیدا کرده

برای قایم شدن

پسندها (19)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان راحله
4 بهمن 93 16:31
ماشالله به دخملی زرنگ که همه کاری واسه مامانش میکنه . آفرین گلم
مامان ریحانه
4 بهمن 93 17:35
کلی خندیدم به کارای این وروجک اونجا که کمکت لباسها رو مرتب می کنه فکر کن شما از این طرف تا میکنه نیلوفر طلا از طرف دیگه میندازه بیرون تازه پرو هم میکنه خاله فداش بشه که اینهمه شیرین شده قربون نماز خوندنشم برم مننننننننن التماس دعا فرشته کوچولو یه بوس محکم برا عزیز دل خاله
مامان نیلوفر
پاسخ
بله باید به کارهاشون خندیدکارهاشون به آدم انرژی مثبت میده ممنون قربونتون برم
مامان مهدیه
5 بهمن 93 1:27
خدا حفظش کنه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دیانا
5 بهمن 93 7:52
عزیزم.چقدر چادر نماز بهش میاد.آفرین به این دختر خانم که خیلی زود کمک کردن به مامانیشو شروع کرده.فقط خدا کنه بزرگتر هم شد این کمکها ادامه دار باشه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون خاله جون حرف دلمو زدی عزیزم ولی وقتی بزرگتر میشن میگن مامان شدی وظیفه ات هست خودت بکن خیلی بچه ها را دیدم که اینطوری اند
✓ مامان زهراღ
6 بهمن 93 23:16
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــزم من عاشق اینم که دختر کوچولوها میان گوشی رو میگیرن و شروع میکنن به حرف زدن دندونات مبارک باشه خانوم خانوما
مامان نیلوفر
پاسخ
من که کلی ذوق میکنم ممنون عزیزم
مامان آنیسا
7 بهمن 93 8:48
قبول باشه خاله جون با اون چادر سر کردنت وروجک می بینم که حسابی شیطون بلا شدی و نمی ذاری مامانی به کاراش برسه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم خاله نیلوفرو شیطونی
مامان ندا
7 بهمن 93 15:17
قربون نیلوفر ناااازم بشم عززززززززیزم که اینقد باهوشی و جای وسایل رو میدونی دندونای جدیدتم مبارک باشه خاله یه عالمه بوس واسه خانوم طلا راستی من یکبار دیگه هم کامنت گذاشتم ولی نمیدونم چرا نیومده
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم دوست خوبم کامنتی از شما برام نیومده نمیدونم چی شده
مامان راحله
7 بهمن 93 17:39
________________________¶¶ _______________________¶__¶ _______________________¶___¶ _______________________¶____¶ _________¶¶¶¶¶_________¶____¶ _________¶__¶¶¶¶¶¶_____¶____¶ _________¶____¶¶__¶¶___¶____¶___¶¶ __________¶_____¶¶__¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶______¶¶__¶_¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶_________¶¶______¶__¶¶__________¶¶ ¶__¶__________¶¶¶____¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶___¶__________¶¶¶¶_______________¶ ¶__¶_____________¶________¶_¶¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_______¶_¶_¶¶___¶ _¶¶______________¶_________¶_¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_________¶¶¶_____¶¶¶ _¶_¶_____________¶__¶__________¶¶____¶ _¶_¶______________¶___¶________¶_¶¶__¶ _¶__¶_____________¶____¶¶_______¶¶¶¶¶ __¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶_________¶¶¶¶¶¶________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ ___¶________¶_________¶¶___¶ ____¶_______¶___¶______¶__¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______¶____¶______¶¶¶_____¶ _¶______¶¶¶¶¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶___¶ __¶___¶¶__¶__¶_¶¶¶___¶______¶__¶ ___¶__¶____¶__¶__¶__¶____¶¶¶__¶ ____¶__¶____¶__¶ ¶__¶___¶¶__¶¶ ____¶__¶_____¶¶¶¶¶__¶___¶¶¶¶ ____¶¶¶¶______¶¶¶¶__¶ ____¶¶¶¶__________¶__¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶
مامانی بهار
9 بهمن 93 18:49
[بغل
مامان و بابا
11 بهمن 93 23:19
نیلوفر جونم تقریبا همسن ماهک منی کاملا شیطنت هاتون مثل همه ،من که گاهی انرژیم تموم میشه اما داشتن شما به همه ی اینا می ارزه ،خیلی شیرینی عزیزم بوس بوس♥♥
مامان هانا و آریا
15 بهمن 93 0:45
الهییی فدات خاله چه شالم بهت میاد عزیزمممم شیطونک ناااازم
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی گلم
خاله مهديه
16 بهمن 93 23:05
الهي الهي چه خوشگل چادر سرش كرده داره نماز ميخونه آفرين نيلوفرجون از الان معلومه دختر خوبي هستي دستت درد نكنه كه تو كاراي خونه هم ب مامانت كمك ميكني مامان جون شمام خيلي كار خوبي ميكني كه از الان با نماز آشناش ميكني ..از طرف من ببوسش
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی خاله جون .بله دخترم کمک مامانش میکنه مامانی دیگه از کارهای خونه خسته نمیشه ممنون مهدیه جان شما هم فاطیما جونو ببوس
مامان دیانا
18 بهمن 93 9:39
آفرین به این دخمل گل که به مامانش کمک میکنه و خونه رو کثیییف نه ببخشید تمیز میکنهمامانی دیگه از نظافت خونه هم راحت شدی!!!راستی چرا شما کوچولوها انقدر به تلویزیون و میز اون و تلفن ارادت دارید؟؟؟آفرین به این دختر نماز خون
مامان نیلوفر
پاسخ
بله خاله جون من میشینم استراحت میکنم نیلوفر همه کارهامو میکنه ممنون
مامان راحله
18 بهمن 93 12:23
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
ترنم
19 بهمن 93 11:06
عزیزم ببین چه چادر بهش میاد قبول باشه نماز خوندنت خانم کوچولو وای من اینقدر این کارای بچه ها رو دوس دارم مثلا تلفن رو نمیزارن جواب بدی و خودشون میگیرن یا بهشون میگی برو فلان چیزو بیار زودی میرن میارن اگه نیلو پیشم بود درسته قورتش میدادم بخاطر این کارش
مامان مهدیه
20 بهمن 93 9:04
ماشالا مرواریدای خوشگلت مبارک عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی گلم
مامانی و بابایی
28 بهمن 93 13:03
سلام دندونات مبارک اول ازهمه نمازتم قبول باشه خیلی بامزه شدی به مامانم حسابی کمک کن
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چشم خاله من که به مامانم کمک میکنم
مامان محیا جونی
1 اسفند 93 22:36
امان از دست این وروجکا...آدم کم میاره از شیطونیهاشون
مامان نیلوفر
پاسخ
بله دقیقا ولی همین کارهاشون که لذت بخشه