نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

عکسهای نیلوفرخانم....

1394/2/7 17:34
نویسنده : مامان نیلوفر
749 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان بعضی از این عکسهات تکراریه ولی مامانی چون دوستشون داشتم

همه را برات گذاشتمخندونک

این عکسها مربوط به عید و خونه خاله اعظم هست که تازه به دستم رسیده

قربونت برم که دیگه ژست میگیری و عکس میگیری

 

تفریح جدیدت شده این که بری توی تراس و بیرون را تماشا کنی

رفتی چادرت را آوردی خودت سرت کردی قربونت برم با چادر سر کردنتخنده

خانمی آماده شده بریم آرایشگاه با مریم رفتیم آرایشگاهی که مامان میرم اولش که

داخل آرایشگاه شدیم یه کم گریه کردی بعد مریم برات فیلم های دختر خواهرش را گذاشت

و سرگرمت کرد تا تونستیم موهات را کوتاه کنیم البته یه بار صبحش بردمت پیش دوستم اون هم

موهات را کوتاه کرد مدل کوپ زد اونجا هم یکم گریه کردی ولی بعد دخترش اومد باهات شروع

کرد به بازی و موهات را کوتاه کردیم وقتی اومدم خونه پشیمون شدم ترجیح دادم که موهات را

کوتاه تر کنم بهمین خاطر دوباره عصر بردمت و گفتم که روی موهات را کوتاه تر کنه

بعد از اینکه موهات را کوتاه کردیم

بابایی براش عینک جدید خریده اینجا داری به خاله اعظم از طریق اسکایپ نشون

میدی خاله هم ازت این دوتاعکس را از پشت مانیتور گرفت و برای من فرستاد

فدای ژست گرفتنت بشمبوس

قربون دخترم برم که دیگه یاد گرفته با عروسکش هم بازی کنه هر وقت هم میخواد بخوابه

فوراً میره عروسکشو میاره کنارش میخوابونه (این عروسکش را خیلی دوست داره)

این عکسها مربوط به زمستونه که آماده شده بودیم بریم دکتر و مریم همسایه پایینیمون ازت

گرفته بود اینجا سر کوچمونه

اینجا هم مطب آقای دکتر سلطانی هست

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان راحله
7 اردیبهشت 94 18:06
ماشالله چقدر موهات خوشگل شده عزیزم .. مبارکه ..
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ریحانه
7 اردیبهشت 94 19:03
چه نیلوفر خانوم نانازی چه عکسای خوشملی قلبون چادر سر کردنش مدل جدید موهات مبااااااااااااارک عزیز دلم چه خوشگل شدی شما تیپ خوشگل زمستونش و ببین وای نیلوفر منم سرمایی دوباره یاد زمستون افتادم این بوسا واسه ی نیلوفر طلا
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی گلم این بوسه هم مال نازنین جون
مامان هانیه
8 اردیبهشت 94 1:05
سلام نیلوفرجونم عکس هات خیلی قشنگ بودن ان شالا که همیشه شاد وسلامت باشی
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاالله شما هم همیشه سلامت و شاد باشید
مامان سمانه
8 اردیبهشت 94 14:13
ای جوووونم دختر مون هزار ماشا... داره ماشا... چه ژست هایی میگیره مامانی حتما از طرف من محکم ببوسش
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم فداتونشما هم از طرف من و نیلوفرآریسا جونو ببوسید
ترنم
9 اردیبهشت 94 8:59
عزیزم ببین چه ژسایی گرفته اونی کنترل تلوزیون دستشه خیلی با نمکه ... مبارک موهاتو کوتاه کردی چقدرم بهت میاد
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزمخاله جون عکس گرفتن ازش دیگه سخت شده هر طوری که خودش بخواد ژست میگیره هر چی هم که بهش میگیم برعکس انجام میده
مامان و بابا
10 اردیبهشت 94 0:09
سلام دوست خوبم ممنون که به وب ما سر زدی ماشالا نیلو جونم خانومی شده عکساش خیلی قشنگه خدا همیشه حافظش باشه ،به خاطر همدردی و اینکه همیشه همراهیم میکنی یک دنیا ممنونم خوشحالم که دوستای خوبی پیدا کردم ..نیلوفر جونم بوس بوس ♥♥
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام دوست خوبم . ممنون خواهش میکنم عزیزم من و نیلوفر جون هم از دوستی با شما خیلی خیلی خوشحالیم
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 20:20
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## خدا کوچلوش شیرینتونو براتون ببخشه من خوش حال میشم به من سربزنید اپم
مامان يسنا جون
12 اردیبهشت 94 22:20
سلام عزیزم خواهش می کنم البته که با تبادل لینک موافقم.... من شمارو با افتخار لینک کردم عزیزم...
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام ممنونم
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 94 8:50
ع زیز دلم چقدر عکسات ناز شده لم دادنات رو مبل منو گشته
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم فداتون
مامی جون
14 اردیبهشت 94 12:10
سلام مامان جون نیلوفرخانوم ممنون بخاطر حضورتون تو وبلاگمون ماشالا چقدر دخترنازی دارین چقدر بانمکه ماشالاااااااااا مخصوصن عکسایی چادریشو چقدرناز چادر سرش کرده و وارده صورت نازنینشوازطرف من ببوسید ایشالا شاد و خندون باشید همیشه
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم ممنون گلم همینطورشماهمیشه شاد و سلامت باشید نگارجونو ببوسید
پرستو مهاجر
16 اردیبهشت 94 16:51
سلام از نظر قشنگتون ممنونم نیلوفر خانوم بعد آرایشگاه دومش کپ پسراسا خدا ایشالا بهتون ببخشتش من زیاد مینویسم البته اکثرا خودکاریه و دفتری اینایی که اینجاس اکثرا خاطرس اما نویسندگیم میکنم همش واسه دلمه مرسی از حضور سبزتون
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام خواهش میکنم. اتفاقاً پسر خالش هم میگفت کچلش میکردی یه دفعه خودت را راحت میکردی تا دیگه آدم شک نکنه اگر گوشواره نداشته باشه با پسرها قیافش فرقی نداره از آشنایی با شما خوشحالم
مامان زهره
19 اردیبهشت 94 16:54
ماشاالله جه ناز شده این نیلوفر چه ژست های زده این دختر ناز خدا برات حفظش کنه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون دوست خوبم آریا جونو از طرف من ببوسید
مامان رويا
25 اردیبهشت 94 13:57
اخي چه جيگره دخترتون
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون
بابا و مامان
23 خرداد 94 10:17
عکسات مثل همیشه عالین عزیزم مخصوصا اون عکسی که با چادر رو بالکنی فدای حاج خانومم بشم من
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون گلم لطف داریدخدا نکنه عزیزم
خاله مهديه
29 مرداد 94 13:39
عکسی که با چادر از پشت توی بالکن گرفته خیلیییی خیلی هنری و قشنگ شده ..من عاشق عکسای هنری ام .خیلی خوشم اومد