نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

واندوهی دیگر در فراق عمو

1394/1/25 16:04
نویسنده : مامان نیلوفر
614 بازدید
اشتراک گذاری

عجب سالی را امسال شروع کردیم نیلوفر گلی

امروز 25 فروردینه بعد از ظهر روز 23 باز یه خبر بد دیگه رسید عمو سلیمان از جمع

ما رفت و به دیار باقی شتافت هنوز لباس سیاه خاله را از تن بیرون نیاوردیم که دوباره

سیاه پوش شدیم و اما عمو سیزده چهارده سالی بود که رفت و آمد خانوادگی نداشتیم

ولی هر جا همو میدیدیم به سراغ هم میرفتیم دوست ندارم از مسایلی که بینمون بود

بگم مدتها بود که دیگه خاطره خوبی با عمو نداشتیم ولی عمو با همه بی مهری هایی

که درحق خانوادم کردی برای نبودنت ناراحتم برای اینکه به بدترین شکل ممکنه از پیش

ما رفتی و یه دنیا حسرت را روی شونه های پدرم گذاشتی ناراحتم و ناراحتم به خاطر

اینکه نتونستی جواب همه محبتی که بابا بهت کرده بود را بدی همیشه جایگاه خاصی

برای بابا داشتی ولی جبران نکرده ما را ترک کردی و من برای نبودنت اشک میریزم

نمیدونم خدا میخواست منو امتحان کنه به خاطر کوتاهیم در مورد خاله وحسرتی

که به دلم موند وقتی که آورده بودنت بیمارستان  نوزدهم بودبه خاطر سوختگیت من

اولین کسی بودم که بعد از بچه هات خبردار شدم در واقع من نیلوفر را آورده بودم دکتر

و شما اونجا بودید ولی من جرات نکردم بیام و ببینم چی شده  و حال خیلی بدی داشتی

تا جایی که به بچه هات هم اجازه نمیدادن ببیننت و انتقالت دادن  به اصفهان و من از

دور برات اشک ریختم و حالا بازهم میگم ای کاش اومده بودم و میدیدمت

هر چند ملاقات ممنوع بودی تا روز قبلش هم گفتن حالت رو به بهبوده ولی ....بهرحال

 امیدوارم مورد لطف و رحمت خداوند قرار بگیری تو عموم بودی و من دوست داشتم

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان راحله
25 فروردین 94 16:18
خدا رحمتشون کنه ... و به شما صبر بده عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رحمت کنه رفتگانتون را
kosar
25 فروردین 94 17:07
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون خانمی حتماً
✿مامان آروشا✿
26 فروردین 94 10:01
مامان نیلوفر عزیز بعضی وقتها زبان از توضیح و گفتن قاصر میمونه. خیلی براتون ناراحت شدم. درگذشت عزیزان هرچند دور حسی جز غم و اندوه در دل آدم نمیزاره. امیدوارم خدا بهتون صبر بده. امیدوارم روزهای پیش رو براتون سرشار از شادی و خبرهای خوش باشه. مواظب خودتون باشین.
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون بخاطر اظهار همدردیتون انشاالله که روزهای آتی برای همه سرشار از شادی و خوبی باشه آروشا جونو ببوسید
مامان ریحانه
26 فروردین 94 13:35
عزیزم تسلیت میگم خدا رحمت کنه عموی عزیزت و خیلی ناراحت شدم به خاطر این اتفاقات تلخ امیدوارم که بعد از این دیگه هیچ غم و غصه ای تو زندگیت جایی نداشته باشم عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله که غم نبینید این هم بخشی از زندگیه که باید باهاش روبرو شد انشاالله که غم و غصه تو زندگی هیچ کس جایی نداشته باشه
مامان يسنا جون
26 فروردین 94 13:40
سلام من مامان یسنا کوچولو هستم منو یسنا شما رو دعوت کردیم به وبلاگمون ممنون میشیم از نظراتتون بهره مند بشیم.....
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید حتما عزیزم از وبلاگتون دیدن میکنم
مامان آنیسا
27 فروردین 94 8:41
آخی عزیزم بازم تسلیت مبگم ایشالا که دیگه غم آخرتون باشه از این به بعد همش خبرای خوب وشاد بشنوی
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون گلم انشاالله غم نبینید ممنون به خاطر همدردیتون
مامان دیانا
27 فروردین 94 8:47
هر چند دوست ندارم اول کامنتمو باز هم با تسلیت شروع کنم ولی ظاهرا خواست خدا بر این بوده که یکی دیگه از عزیزاتونو از دست بدید و من یه بار دیگه این ضایعه رو بهتون تسلیت بگم و از خدا واستون آرامش بخوام. واقعا سخته در شروع سال جدید شنیدن خبرهای ناگوار...... به هر حال همه چه خوب چه بد رفتنی هستیم و فقط یه خاطره ازمون باقی میمونه. امیدوارم از این به بعد چرخ گردون به کامتون بگرده و تو وبلاگ نیلوفر عزیزم شاهد خوندن خبرهای خوش باشیم.الهی آمین
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام دوست خوبم خدا رحمت کنه همه رفتگان را و به بازماندگان صبر عطا کنه درسته عزیزم همه دیر یا زود از این دنیای فانی خواهیم رفت ولی چه بهتر که با خوبی ازمون یاد بشه ممنون به خاطر دعای خوبتون انشاالله که همه همیشه شاد و سلامت باشند
مامان هانا و آریا
29 فروردین 94 18:50
سلام عزیزم اومدم سال نو رو تبریک بگم اما... خیلی ناراحت شدم... روح رفتگانتون شاد باشه انشالله امیدوارم از این پس سالتون به خوبی و خوشی و خنده بگذره نیلوفرجونم میبوسمت
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم خدا رحمت کنه همه رفتگان را ممنون انشاالله که سال خوبی برای همه امون باشه
ترنم
30 فروردین 94 8:26
خدا رحمت کنه غم آخرتونباشه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم غم نبینید
به یاد پسر خوشگلم امیرعباس
6 اردیبهشت 94 20:28
سلام مامان نیلوفر خانوم... خوب هستید... من بالاخره آپ کردم میون این همه دغدغه شغلی... اومدید خوشحال میشم.... بابت اتفاقی که برای عمو سلیمان افتاده وتاسف شدمو براتون طلب صبر میکنم از خدا، ایشالا دیگه غم نبینید.... ایشالا که اینجور که اول پستتون نوشتید نباشه و سال 94 فوق العاده ترین سال زندگیتون شه یه چی بگم؟؟ عاشق اون روزی هستم که دخترم با وسایل آرایشش غرق دنیای دخترونه خودش بشه و من یواشکی از یه جایی ظرافت دخترونشو دید بزنم....خدا یعنی میشه؟؟؟!!!! یا علی......
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام ممنون انشاالله که شما هم دیگه غم نبینید و به تمام آرزوهاتون برسید همه ما دیر یا زود رفتنی هستیم و غم و غصه برای بازماندگان به جا میمونه ولی خدا صبر و تحملش را هم در وجود همه ما قرار داده امیدوارم که از این پس دنیا به کام شما هم شیرین بشه هیچ وقت ناامید نباشید
بابا و مامان
23 خرداد 94 10:19
عزیزم تسلیت میگم بهتون غم آخرتون باشه خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه و به شمام صبر بده
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله غم نبینید و همیشه در صحت و سلامت باشید