نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

آرایشگاه

1393/4/30 14:15
نویسنده : مامان نیلوفر
242 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی من مطلبی که دارم برات مینوسم مربوط به هفته

گذشته است که خاله فاطمه اینجا بود من و خاله میخواستیم بریم

آرایشگاه گوگولی راهم با خودمون بردیم بعد از این که کار ما تموم شد

به خاله گفتم امینه جون یه کم موهاتو کوتاه کنه تا هم مرتب بشه

هم زودتر بلند بشه موهات خیلی ظریفند مامان بزرگ میخواست موهاتو

ازته بزنه ولی من نذاشتم نمیدونم کار درستی کردم یا نه و اینکه

واقعاً توی پرپشت شدن موهات تاثیری داره یا نه به هرحال توی آرایشگاه

وقتی به امینه جون گفتم موهاشو کوتاه کن همین که قیچی به دست شد

واومد سمتت شروع کردی به گریه نه اینجوریا اشک بود که میریختی

دیگه هر کاریت می کردم آروم نمی شدی همینطوری که

سرت روی شونه های من بود وگریه میکردی و اجازه نمیدادی دست

بهت بزنیم امینه جون با مصیبت یه کم پشت موهاتو کوتاه کرد بعد

دیگه هرچی امینه جون باهات حرف میزد روتو برمیگردوندی کلی

خاله بهت خندید.

 

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان طاها کوچوله
30 تیر 93 15:18
عزیزم... پس کلی ناراحت بوده که موهاشو زدید!
مامان نیلوفر
پاسخ
خیلی ، تا حالا اینقدر گریه نکرده بود
ارسطو و مامانش
30 تیر 93 16:01
سلام کار خوبی کردی موهای نیلوفری رو از ته نزدی. تاثیری نداره. شاید اولش پرپشت ب نظر بیاد ولی بعدها مثل اولش میشه. پرپشتی مو هم ب ژنتیکه. مامانم موهای منو و داداش و خواهرمو هرگز از ته نزد خیلی هم موهامون خوشمله ب وب ارسطویی هم سری بزنید و با نظرهای زیباتون تو خاطرات پسری من سهیم باشید
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییتون
مامان آنیسا
31 تیر 93 7:20
خاله جون امان از مو کوتاه کردن- آنییسا هم همینطوره همش گریه میکنه تا موهاشو کوتاه کنیم.
مامان نیلوفر
پاسخ
خاله نیلوفر اینقدر گریه کرد که از کوتاه کردن موهاش پشیمون شدم
مامانِ بهار
31 تیر 93 12:50
آخی عزیزم چرا گریه کردی؟؟؟؟؟؟ اینا واسه نیلوفر جون
مامان سجاد
1 مرداد 93 12:52
سلام خاله جون به به کاش یه عکس ازش گذاشته بودی تا ماهم مدل موهاشو میدیدیم آخه نه که من آرایشگرم خدا براتون حفظش کنه
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم.موهاشو مدل خاصی کوتاه نکرد چون موهاش کمه و اینکه اصلاً اجازه نمیداد دست بهش بزنیم
مامان زهره
3 مرداد 93 11:42
ای جونم .خاله جونی گریه کردی؟؟ عوضش الان خوشگل تر و خانوم تر شدی دختر گلی
خاله الهامش
7 مرداد 93 8:56
الهی من فداش میبینم که از الان نیلوفر میبری پیش امینه
ENIS
16 مرداد 93 13:21
سلام کوچولو داشتن بی نظیره منم دارم روزهام و برای ورود کوچولوم سپری میکنم امیدوارم سایتون همیشه بالای سرش باشه اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم خبرم کنین بای
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام عزیزم انشاالله که خیلی زود این انتظار به پایان میرسه. حتماً عزیزم خوشحال میشم