نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

الو و ....

1393/5/23 16:06
نویسنده : مامان نیلوفر
241 بازدید
اشتراک گذاری

 نشسته بودم داشتم سریا ل انقلاب زیبا را نگاه میکردم نیلوفر

هم کنارم داشت بازی میکرد موبایل زیبا زنگ خورد و زیبا گوشیشو

جواب داد گفت الو  دیدم نیلوفر هم یدفعه دستشو گذاشت

کنار گوشش و گفت الو منو میگیتعجبتعجب و بعد قه قهه

توی حمام داشتم لباسهاتو میشستم دیدم

داری صدام میکنی الهه الهه( جای مامان اسممو میگی)

جوابتو دادم : مامان الان میام دیدم صداداره نزدیک میشه

سرمو از تو حمام آوردم دیدم پشت در دستشویی نشستی

بهت گفتم همونجا بشین الان میام چند دقیقه ای گذشت

دیدم یدفعه صدای گومممم و بعدگریه خیلی ترسیدم دویدم

بیرون دیدم  از پشت افتادی و روفرشی جلوی در هم روته

یه لحظه خندم گرفت ولی بعد خیلی ناراحت شدم

آخه بچه من به تو چی بگم چکار به روفرشی داریمتفکر

ولی خداییش خیلی ترسیدممتنظر

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانِ بهار
23 مرداد 93 16:09
فداشششششششش
مامان سمانه
23 مرداد 93 20:44
الهیی فدات شم نیلوفر جونم خدارو شکر ک اذیت نشد
ترنم
25 مرداد 93 10:11
شیطون بلا برا مامانش دلبری میکنه حواست بهش باشه عزیزم [پاسخ امان از دست این بچه های شیطون 5 دقیقه هم نباید ازشون غافل شد
ENIS
25 مرداد 93 17:27
مرسی عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان آروشا
26 مرداد 93 9:56
ای جانم چه کارهای بامزه ای میکنه این دختر ما. خاله مواظب خودت باش عزیز دلم.
خاله حدیثه
26 مرداد 93 16:56
ماشالله دختر شیطون بلا
مامان شقایق
27 مرداد 93 11:10
مامان محمد مهدی
27 مرداد 93 15:10
سلام خیلی وبلاگ خوشکلی دارید اگه دوست داشتید به ماهم سر بزنید
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم حتماً
مامان هانا و آریا
27 مرداد 93 15:40
ماهی دخملییی
مامان نیلوفر
پاسخ
فداتون عزیزم
خاله مهديه
29 مرداد 93 1:03
مگه راه ميره نيلوفر جون؟؟؟
مامان نیلوفر
پاسخ
سلام نه عزیزم ولی نشستنکی میره
مامان آنیسا
29 مرداد 93 7:43
آخی عزیزم
مامان آنیل
1 شهریور 93 13:14
نازی ی ی ی ی ی
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 18:48
الهی قربونش قربون الو گفتنش
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 18:48
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´