نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

روز دختر

1393/6/5 10:14
نویسنده : مامان نیلوفر
253 بازدید
اشتراک گذاری

دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

دختر گلم روزت مبارک

 

دخترم با تو سخن می گویم
زندگی در نگهم گلزاریست
و تو با قامت چون نیلوفر ، شاخه ی پر گل این گلزاری
من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم
گل عفت ، گل صد رنگ امید
گل فردای بزرگ ، گل فردای سپید
چشم تو آینه ی روشن فردای من است
گل چو پژمرده شود جای ندارد در باغ
کس نگیرد ز گل مرده سراغ
دخترم با تو سخن می گویم
دیده بگشای و در اندیشه گل چینان باش
همه گل چین گل امروزند
همه هستی سوزند
کس به فردای گل باغ نمی اندیشد
آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد
بلبل عاشق نیست
بلکه گلچین سیه کرداریست
که سراسیمه دود در پی گل های لطیف
تا یکی لحظه به چنگ آرد و ریزد بر خاک
دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک
تو گل شادابی ‏
به ره باد مرو !
غافل از باد مشو
ای گل صدپر من
همه گوهر شکنند
دیو کی ارزش گوهر داند ؟
دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من
تو که تک گوهر دنیای منی
دل به لبخند حرامی مسپار ، دزد را دوست مخوان !
چشم امید به ابلیس مدار
ای گوهر تابنده بی مانند
خویش را خار مبین
آری ای دخترکم
ای سراپا الماس ، از حرامی بهراس …
قیمت خود مشکن
قدر خود را بشناس
قدر خود را بشناس

 

عزیزدلم امروز روز دختر و امسال لذت داشتن یه دختر را دارم تجربه

میکنم عزیز مامان دوست دارم به اندازه تمام دنیا

کادوی بابایی برای دخملم به مناسبت روز دختر

واین هم کادوی مامانی برای گلم...

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان دینا
5 شهریور 93 22:21
روزت مبارک نیلوفر جون
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان هانا و آریا
6 شهریور 93 4:44
روزت مبارک نیلوفر نازنین
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آنیسا
6 شهریور 93 14:10
روزت مبارک عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان مهناز
6 شهریور 93 21:30
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دخترای گل مبارک نیلوفر جون روزت مبارک عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی عزیزم
ارسطو و مامانش( محدثه)
7 شهریور 93 0:20
روز دخملی تون مبارک
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنونم گلم
ترنم
8 شهریور 93 9:40
با تاخیر و عذر خواهی روزت مبارک نیلو فر جووووووووونی خواهش میکنم عزیزم ممنونم
مهناز(مامان ال آی)
10 شهریور 93 9:23
مبارکت باشه دخمل خوشگل
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله الهام
14 شهریور 93 13:07
اوووو کادوهاشووو خوش بحالت گلم خاله بزرگ شدی قدرشون بدون تو مثل بقیه نباش بی معرفت نباش