نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

**نیلوفر،تک گل زندگی ام**

تب

1393/8/5 16:57
نویسنده : مامان نیلوفر
584 بازدید
اشتراک گذاری

گل من ،نفسم ،عشقم

چه روزهای بدی را گذروندیم از پنجشنبه شب تا  یکشنبه تب داشتی

والان چهار روزه که به جز شیر هیچی نخوردیغمگینگریه

فدات بشم مامان شب اول همه اش تو خواب حرف میزدی و من فقط الو سلامش

را متوجه میشدمقربونت برم مامانی که اذیت بودی دوساعت بیشتر

نخوابیدی روز جمعه را رفتیم خونه باباحاجی هرچی به بابایی گفتم امروز ما

نماییم نیلوفرم حالش خوب نیست زیر بار نرفت گفت مامان جون یک هفته است

که چشم به راه نیلوفره خلاصه رفتیم .گل من خیلی اذیت بودی اصلا حرف نمیزدی

نمیخندیدی حتی حال راه رفتن هم نداشتی بمیرم برات مامان صبح

بردیمت دکتر دارو برات داد گفت گلوت هم کمی

التهاب داره ولی فکر کنم میخوای دندون در بیاری وقتی یه چیزی بهت میدادم

که بخوری اول میکردی توی دهنت بعد در میاوردی و دیگه نمیخوردی دیروز هم

بردمت خونه بابا قاسم تا یه کم سر حال بشی

تبت قطع شده بود ولی هنوز چیزی نمیخوردی امروز رفتیم سوپر اونجا به زور یه

پفک برداشتی .بعد چند روز دو تا دونه پفک خوردی هرچند مامان با خوردن

این چیزها کاملا مخالفم اجازهولی حاضر بودم تو

یه چیزی بخوری حتی اگر پفک باشه متنظرگلم بایدمامانی را ببخشی برای ناهار

برات سبزی پلو با ماهیچه و آش ترخینه درست کردم و به زور و با دعوا چندقاشق

بهت دادم کلی گریه کردی ولی چند تا قاشق را خوردی مامانی مجبور شدم ضعیف

شدی دخترم راه که میری پاهات به هم میخوره قربون دخترکم بشمگریه

و اما چند تا عکس از این چند روز.....

علاقه شدیدی به پوشیدن دمپایی های مامان بزرگش پیدا کرده

فرشته من برای تو و همه کوچولوهای ناز و دوست داشتنی آرزوی سلامتی میکنم

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانی بهار
6 آبان 93 15:57
الهی فدات شم خاله جون انشاالله زود زود سلامت بشی عزیزم
مامان نیلوفر
پاسخ
خدا نکنهممنونم خاله جون
مامان راحله
6 آبان 93 17:25
خدا نکنه مریض بشی عزیزم ... ان شالله زود زود خوب میشی ..
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان هانا و آریا
6 آبان 93 19:19
جونم خالههه چقدر حالت بد بوده انشالله حالت خوب خوب خوب بشه نیلوفر عزیزممم
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون گلم
مامان لیلی
7 آبان 93 10:30
آخی عزیزم... الهی بمیرم.... ایشالا که زودتر حالت خوب بشه خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه... آمین
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم خدا نکنه آمین
مامان دیانا
8 آبان 93 8:40
انشالله دختر گلمون خیلی زود حالشون بهتربشه و غذا خوردنش هم دوباره مثل قبل
مامان نیلوفر
پاسخ
انشاالله ممنون عزیزم
ترنم
10 آبان 93 8:45
آخی عزیزم خدا کنه زود زود خوب بشی و دوباره شیطنی کنی خدا نکنه مریض بشی
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنونم گلم انشاالله این چند روز که نیلوفر مریض بود منم حال خیلی بد بودفکر کنم مامانها همه اینطوری اند
مامان آنیسا
10 آبان 93 12:30
به به چه عکسای خوشکلی
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محیا جونی
14 آبان 93 21:59
خدا شفا بده عزیززززم
مامان نیلوفر
پاسخ
مرسی گلم
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
18 آبان 93 23:06
ای جاااااااااااااااااااان عزیزم ایشالا همیشه سلامت باشی گلم
مامان نیلوفر
پاسخ
ممنون عزیزم انشااللهاحسان جونو ببوسید
آریا، مامانی و بابایی
20 آبان 93 12:19
الهی بمیرم ومریضیتو نبینم گلم انشاالله زودی خوب بشی
مامان نیلوفر
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنونم